sobota, 21 grudnia 2013

Half

Koniec tego roku to prawdziwa bomba. Tfu tfu jakoś się na razie układa. Zmiany zmiany i jak mi się wydaje na lepsze. Powiem tak - podziwiam się za odwagę hahah a co z tego wyjdzie czas pokaże :) Tymczasem się cieszę z tych zmian i dodatkowo z  mojej wymarzonej spódniczki "słowianki". 
Co do tej spódniczki. Już się nasłuchałam, że połowa Wawy w niej będzie śmigać, jak już nie śmiga, a już blogów to ze 3/4. No cóż- w spodniach w kratę w koszulach w kratę w ramoneskach w parkach w bordo spodniach ( swego czasu) w baskinkach w spódniczkach z koła w kapeluszach w beanie śmiga 90%  z Nas :) I co? I ok :) ja się cieszę, ponieważ widzę miliony pomysłów, tych lepszych i tych gorszych :) ale są i to jest najważniejsze. Warszafka w nich jeszcze nie śmiga bo dziś w CH dziewczyny podchodziły i się pytały gdzie kupić :) A jak będzie śmigać to na zdrowie, lubię patrzeć na pięknie ubrane dziewczyny :) Spódniczka jest dość mocna charakterystyczna i łatwo ja sknocić, a głównie przez to że będziemy chciały wiernie odtworzyć oryginalną stylizacje. Wtedy będzie komiczna buba jak sam teledysk, który ma nawet na początku ostrzeżenie przed dużą dawką ironii . Jaki z tego wniosek . Bądźmy zawsze sobą i miejmy swoje własne patenty na siebie i swoje życie :)

Prawdopodobnie pochłoną mnie Święta i ciężko mi będzie tu zajrzeć, więc już teraz chcę Wam życzyć Radosnych Świąt , niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru pełnego ciepła i miłości pozostanie z Wami na cały Nowy Rok . Dziękuję za to, że byliście ze mną ten rok i mam nadzieję, że zostaniecie jeszcze na następny. 
Ściskam ciepło Rasz

May your Christmas be filled with joy and peace and cherished memories and boundless love. 
A joyous Christmas and a very happy New Year!
Thank  you for being with me this year and I hope we will meet in the next 
xo xo xo 
Rasz

spódniczka /skirt- SzycieMeggi
kurtka/jacket- lookbookstore
buty/shoes- czasnabuty.pl 
paznokcie/nails -Atelier paznokcie Marzeń

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl














140 komentarzy:

  1. wow też chcemy taką spódniczkę jest boskja <3 i te Twoje długie nogi mmm marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Modeleczka <3
    Spódniczka genialna, fajnie ożywia cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest świetna!
    Wesołych, spokojnych i ciepłych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ludowa spódniczka na rockowo to jak dla mnie jedyny właściwy kierunek ...jak wcześniej zobaczyłam pewną stylówkę z jej użyciem You know ;) to pomyślałam "jeszcze tylko kosz z jajami dziewczyno" ahahaha ...rewelacyjnie potraktowałaś ten temat !

    ...z całych sił zaciskam kciuki za zmiany :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dziwne wrażenie, że widziałyśmy tą samą stylówkę ;)

      Pozdrawiam :)))

      Usuń
  5. Jesteś pierwsza blogerka, u której spódniczkę widzę. Jest cudna i Ty w niej!
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka rewelacja! Same ochy i achy mogłabym rzucać w jej kierunku :) Połączyłaś ją tak, żeby była na pierwszym planie i wyglądasz w tym zestawie mega kobieco, zmysłowo i świetnie wyeksponowałaś swój największy atut - NOGI! BOSKIE NOGI! <3 Wyglądasz cudownie :) Pokaż kiedyś jak robisz ten koczek, bo ja dalej nie umiem ;///

    OdpowiedzUsuń
  8. dołączam się do komentarza Daggistr :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna spódniczka i tak muszę ją mieć:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow just stunning!!! skirt and jacket are soooo pretty!
    Would really appreciate if you could enter my special jewelry giveaway on:
    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szał <3
    Madzia Tobie i Twoim bliskim najlepszego, wesołych, magicznych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz super
    ta spódniczka jest boska

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest stworzona dla Ciebie :))
    Obłędna spódniczka i piękna Ty w tym wszystkim - Wesołych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. To dowaliłaś :O
    Ale święta racja!!!
    Jeżeli mogę to fajnie to wyszło! Kurtka dużo zrobiła, choć spódniczka na pierwszym planie ;)
    Więc moje drogie kobity, bo teraz do Was piszu ;)
    Tak, tak, tak! powinno się dobierać całą resztę do tak wzorzystej spódniczki!!! :D

    Z pozdrowieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bosko <3 właśnie w takim wydaniu widzę te spódniczki ! Ja miałam sobie na Sylwka taką sprawić, ale tam gdzie chciałam zabrakło terminów na szycie ;( wzdycham więc aktualnie do Twojej ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz! Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. piekna ta spódniczka, a twoje nóżki sa obłedne, super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. spódniczka jest obłędna:) cudownie wyglądasz<3

    OdpowiedzUsuń
  19. spódniczka jest śliczna i ja Ci powiem że chyba sobie taką uszyję bo jestem naprawdę pod wrażeniem :D:D:D pięknie wyglądasz!:D
    aaaa i u Ciebie pierwszej ją widzę!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna spódnica <3 w ogóle świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódniczka jest cudowna ! Nieważne co kto mówi Ty wyglądasz w niej świetnie i stworzyłaś genialną stylizacje z tą spódniczką ! Żakiet jest wspaniały ! Wyglądasz super !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana wyglądasz cuuuudnie !!!Spódniczka śliczna i stworzona dla Ciebie !!!<3
    Gratulacje z powodu zmian i trzymam kciuki za resztę :):*:)

    Tobie i całej Twojej Rodzinie również cudownych Świąt, aby ten czas opływał magią i radością !!!
    Uściski gorące <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna, jedyne co bym zmieniła to bluzkę schowała do spódniczki :) W połączeniu z kurtką po prostu rewelacja, z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz! :)

    Wesołych ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobra, zaraz się popłaczę :( Ta spódniczka jest cudowna, a przy Twoich wspaniałych nogach wygląda fantastycznie! :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie to zrobiłaś, stylowo z pazurem i te nogi!
    Co do samej piosenki, odnoszę wrażenie że Donatan zjada własny ogon po naprawdę dobrej, świeżej poprzedniej płycie.
    Look na plus, słowianki na minus :P

    :*:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem kto jeszcze będzie miał taką spódniczkę, ale TY wyglądasz w niej jak MILION dolarów !!! ja też chciałam taką kieckę, ale po obejrzeniu w niej Ciebie już jej chyba nie chcę .... :( bo nigdy nie będę w niej tak wyglądać jak Ty ;)))
    Szczęścia na Nowy Rok ;) I spokoju na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale piękna jest ta spódniczka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. ja powiem tak: rock trafil pod strzechy, w takim wydaniu nie wyglada na przypadek, :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna stylizacja ze słowiańską kiecą :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz zniewalająco w tej spódnicy :) no i można powiedzieć, że jesteś przodowniczką w Warszafce :-))))

    OdpowiedzUsuń
  32. No i najważniejsze zdrowych, wesołych Świąt :) aby ten wspaniały czas był najpiękniejszym dla całej Twojej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Naprawdę mega spódnica. Wesołych i radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  34. great combination love the skirt :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Spódniczka jest genialna, a Ty wyglądasz w niej zjawiskowo! Wesołych Raszku :* I najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  36. YUMI !!! :D
    Cudnie ma Droga.... jednego możesz być pewna , ja w takiej nie wystartuję a to z prostego powodu: Nie posiadam tak pięknych nogów jak Ty ! ;) Będę za to podziwiać resztę i zastanawiać się czy choć w jednym % wyglądają tak zajebiście jak TY ! :* Bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  37. aaaaaaaaaaaaaaaaa.....
    Tobie również spokojnych , magicznych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ... ale połowa wawy nie ma takich nóóóóóóóg jak Ty =]

    OdpowiedzUsuń
  39. Rasz Ty wiesz, że ja lof ju <3 :*
    Nogi, kiecka, kurtka...wszystko!! :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zestawienie, całość idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. nasza słowianka <3 spódniczka na Tobie mi sie podoba,jest wrecz idealna dla takich długich nóg jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie dziwne, że zrobiłaś furorę- wyglądasz w tej spódniczce zjawiskowo:)
    Wesołych Świąt Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  43. spódniczka <3 i te twoje mega długie nogi, do samego nieba... idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Piena spodnica! i ty piekna jak zawsze :) pozdrawiam swiatecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  45. WOW! Genialnie! Ta spódnica i te buty wyglądają jak dla Ciebie stworzone! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Genialnie to wszystko razem wygląda, spódnica bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  47. Great look, your skirt is amazing ! :) <3
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  48. zakochałam się w tej spódniczce od razu, jest urocza ♥ i świetnie się w niej prezentujesz !

    OdpowiedzUsuń
  49. dół prawie identyczny jak u mnie w ostatnim poscie spodnica buty i rajstopy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom :D warto pamiętać że prawie robi wielką różnicę a czasem tak wieeeeeelką jest to odległość nie do przebycia lol

      Usuń
    2. no tak to bywa jest spodnica sa rajstopy (zwłaszcza zimą i jesienią ) są i buty lol

      Usuń
    3. A BTW KOCHANIENKA- KOLEZANKOM BLOGGERKOM NIE KRADNIEMY ZDJEC-MOWIE O TWOIM ALLEGRO I SLOWIANSKIEJ SPODNICZCE

      Usuń
    4. O jeb!!! Daggi mnie uprzedziła, bo miałam napisać coś bardzo podobnego :P

      Usuń
    5. chyba jesteś przewrażliwiona na swoim punkcie naprawdę równo... jak zauważyłaś z mojej strony był uśmiech na końcu----> czyli że fajnie że to podobnie wygląda... trochę dystansu do siebie... bo nie pisałam tego w negatywnym znaczeniu że ubrałąś się podobnie...

      Usuń
    6. a czy ja cos ci napisalam złego poza tym ze napisalam prawde o fotach Poli ktore ukradłas. Wez i sie zastanow nad sesnem Twojego komentarza- jaki komentarz taka odpowiedz

      Usuń
    7. no no Zemska Stajl ( pisownia zamierzona :) ) dobre początki ! nie ma to jak kraść foty innych blogerek na swoje aukcje allegro lol Poli której buchnęłaś zdjęcia i bezprawnie ich użyłaś też napiszesz żeby miała więcej dystansu ? lol

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. cytuję: "no tak to bywa jest spodnica sa rajstopy (zwłaszcza zimą i jesienią ) są i buty lol " przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem jeśli w ogóle posiadasz te umiejętność bardzo rzadką...arogancja jak 120 sierowna w moim kierunku...Pola jest mega miłą dziewczyną, totalnie cudowną w 100% zasługującą na wszystkie wyróżnienia wśród blogerek itd szeroko pojęta klasa i smak. Słynne blogerki są jej nie równe nawet bo to co ona sobą reprezentuje jest nie do przebicia...

      daggistr a Tobie czasem wazelina się nie skończyła? czy jesteś obrońcą uciśnionych?że musisz bronić Pani Rasz? żenua...

      Usuń
    10. żenująca to jesteś tu jedynie ty zemska stajlerko ...wazelina ? a to ja tu komuś słodzę ? lol raczej nie :) obrońca uciśnionych ?? raczej również nie :) a może cię po prostu boli że ktoś pisze wprost co myśli :) Pani Rasz potrafi bronić się sama , ja jako postronny obserwator mam prawo dodać swój komentarz i to widać cię ciśnie - trudno , będziesz z tym musiała żyć :) no cóż jesteśmy dorośli i musimy umieć ponosić konsekwencje swoich decyzji ;) łatkę już masz , jedyną na jaką sobie zasłużyłaś

      ...Wesołych !

      Usuń
    11. nie musisz cytowac wiem c o napisalam -i tak czytam czytam i ni w zab nie rozumiem co ty tu bazgrzesz, a co do Poli - znam ja swietnie jest moja dobra kolezanka i znam ja osobiscie i wierz mi nie byla zadowolona z kradziezy jej zdjecia i ja wcale jej klasy nie umuje nic a nic ja ją bronie przed złodziejami to raz a dwa maj dir to ze ona jest dla ciebie przemila nie zanczy ze masz prawo do jej zdjec :) wiec to co ty tu piszesz ni w zab sie nie trzyma kupy jak i twoje postępowanie - a koment twoj nadal uwazam bez sensu - no bo jakiz ona ma sens a chyba ze taki "aaa poinformuje innych o swojej stajlówce" - wiec zaprzestan i nie wracaj tu i jak chcesz pogadac to opublikuj te komenty ktore dostalas na swoim blogu i tam roztrzasaj

      Usuń
    12. i jako i ty masz prawo do komentarza ( ja je publikuje ty nie ) tako i ja mam prawo do odpowiedzi a prawda jest taka ze bylas mila ale jak juz ci cos nie podpasowalo zaraz jedziesz i to piszac bez ładu i składu bez nawet choć niewielkiej poprawności co do języka polskiego - marnie marnie

      Usuń
    13. wiesz ja publikuję tylko konstruktywną krytykę, a nie tak zwane odwety bo napisałam komuś na blogu komentarz który nie spasował bo go nie zrozumiał, ale cóż tak bywa. Przeczytaj sobie Rasz na spokojnie jeszcze raz mój komentarz, ja jestem z osób bardzo miłych i akurat ucieszył mnie fakt że jesteśmy ubrane podobnie, ale widocznie Tobie chyba to nie spasowało lub po prostu nie zrozumiałaś mojego komentarza:-) , że odpowiedziałaś do mnie chamskim komentarzem "lol", itd..., być może nie chcący tak bo odebrałaś to inaczej. Co do Pani daggistr nie potrzebnie się wtrąca i kpi z mojej nazwy bloga bez powodu, wyraża się ordynarnie i przyczepia mi łatkę... hmmm?no nie wiem jaki to ma cel. łatkę hmm

      Usuń
    14. to ty czegos nie kumasz zadne odwety to ty tu prowadzisz batalie zamiast na swoim blogu - jak ja nie zrozumialam twojego komenta tak ty mojego a LOL maj dir oznacza to samo co twoja :) wiec robisz to co ty mi zarzucasz i NIE CHODZI o ta stylowkę jedź se ile chcesz po niej w koncu od tego sa blogi MI CHODZI o KRADZIEZ TWOJA KRADZIEZ zdjecia Poli rozumiesz - za to sie idzie do paki

      Usuń
    15. łatke złodzieja o ta łatke chodzi allegro fota Poli jeszcze raz ??

      Usuń
    16. Zbędna jest polemika z Tobą moja droga, bardzo zbędna... żyjcie nadal w tej zawiści wśród blogerek, chamstwie, obrażaniu itd, w tym śmiesznym wyścigu szczurów byle by Was ktoś dojrzał i zostałybyście celebrytkami tak zwanymi za wszelką cenę...co do zdjęć -zdjęcia w/w koleżanki były oznaczone skąd pochodzą nie były sygnowane moimi danymi itd, był podany ewidentnie odsyłacz do w/w koleżanki Poli, ale wspomniany brak czytania ze zrozumieniem nie pozwolił ci tego wychwycić... na tym kończę zbędny dialog z Paniami oboma, życząc sukcesów byle nie takich jak właśnie wspominana Polka który jest mistrzynią w swojej dziedzinie, za co mega szacunek. Wesołych świąt kochane! :-**

      Usuń
    17. co ty za bzdury kobieto wypisujesz... jaki wyścig szczurów , jakie celebrytki ...czy to nieudolna próba odwrócenie uwagi od kradzieży i bezprawnego użycia zdjęć czy totalna głupota , nawet jeżeli foty były podpisane co najmniej wypadałoby zapytać czy wolno ich w takim kontekście użyć , no ale cóż kultura osobista nie każdemu znana musi być :)

      Usuń
    18. kochana nie mierz swoja miarka ja zrobilam prnt screena aukcji i tam nie ma podpisu nic a nic ani olinkowania a juz zdarzyłas wywalic fote

      Usuń
    19. ahahaha zatem nie tylko nieudolna próba odwrócenia uwagi w formie jakże cennego bełkotu o "celebrytach" lol ale jeszcze bezczelne kłamstwo ...szczyt wszystkiego

      Usuń
    20. Ojoj dziewczynka nadaje non top o tym samym... "ubrane podobnie" bullshit maleńka!!!!! Rasz wygląda normalnie, a Ty hmmm jak to Ci napisałam beznadziejnie. Ja wiem, że są święta, ale ludzie choinkami być nie muszą! A wracając do foty, to niestety popełniłaś błąd i życzę Ci, abyś kiedyś zrozumiała walkę dziewczyn o prawa zdjęcia! Może gdzieś i Twoje trafi i wtedy poczujesz. No i z ręką na sercu ja bym nie chciała, aby moje foto zwłaszcza bez mojej wiedzy zwiastowało aukcje dość kiepskiej spódnicy...

      Usuń
    21. masz prawo mieć swoje zdanie ze wyglądam jak choinka itd oczywiście konstruktywną krytykę cenię, a gdyby ktoś wykorzystał moje zdjęcia nie miałabym nic przeciwko jeżeli w celach normalnych, nie obrażających itd...a wy dlaczego macie ale? bo dla was liczy się pieniądz biznes byle tylko zarobić a się nie narobić miliony byście chciały aby wam za wejścia na bloga od razu płacić najlepiej, droga Anno Twoje zdjęcie aby ktoś chciał wykorzystać czy Rasz to cud by musiał być żeby ktoś w ogóle chciał umieścić wasz wizerunek, daggistr mimo wszytko prezentuje poziom już wysoki jak Pola wiec tutaj nie wątpię że chętnych było by wielu, ale wy niestety daleka droga:)zdjecie, a wręcz wycinek ze zdjęcia wykorzystany przeze mnie był podpisany skąd jest oraz również było zaproszenie do obserwacji bloga w/w użytkowniczki z podanym odnośnikiem mimo iż nie została pokazana twarz itd a tylko kawałek odzieży wycięty ze zdjęcia.

      Usuń
    22. Dziewczynko, czy Ciebie popierdoliło?! Widać kto tu marzy o współpracy itp! Dla Twojej wiadomości ja nie współpracuję z żadną firmą i nie jestem jedna, grono osób, które tak wybrały jest sporo.Z bloga nie mam ani grosza, robię to dla przyjemności!!! Znasz takie uczucie??? Co do wejść, to nie ma ich dużo, ale są te życzliwe, a nie z czystej ciekawości, jak pewnie teraz u Ciebie. I mamy print screena, na którym nic, a nic nie widać, więc daruj sobie już tą obronę! A powrócę jeszcze do mnie! Nie wywyższam się, nie pozuję jak debilka przy jakiejś panelowej ściance i najważniejsze nie KŁAMIĘ!!!! Myślę, że się nie spodziewałaś, że ktoś wyhaczy fotę, a jednak, dużo jest bacznych oczek, nie tylko nasze...

      Usuń
    23. ależ ja doskonale wiedziałam ze ta fota jest publiczna dlatego została otagowana skoro macie printa to wez sprawdz sobie na nim dokładnie bo nie mam nic do ukrycia z reszta mozesz wejsc w opis o mnie na stronie all. Rowniez ta informacja jest tam zawarta.Ooooo jestem debilką bo pozuję przy panelowej ściance aha no ok =D no tez tak można interesujące:-) ale dodaj ten komentarz u mnie bo zaśmiecasz forum Pani Rasz :-) dlatego dziękuje wszytkim za romzowę pozdrawiam i na tym kończę by koleżance nie spamować tutaj zbędnie bo ważniejsza jest jej stylizacja do komentowania:-)

      Usuń
    24. "pieniądz" , "biznes" ...na jakimś rynku jesteśmy ? zwłaszcza biorąc pod uwagę wygląd towaru lol ...no może ty byś nie miała nic przeciwko takiemu wykorzystywaniu twoich zdjęć ale widać są ludzie którzy mocniej cenią sobie swój wizerunek i po prostu nie mieści mi się w głowie twoje podejście do tematu , jak można wykorzystać czyjąś fotę na swojej aukcji bez pytania ..."fota publiczna" ciekawe określenia tworzysz lol niebywałe wręcz

      Usuń
    25. co tu się dziejeeeeee..... ;(

      Usuń
    26. a no widzisz kolezance sie zasady pomyliły :(

      Usuń
  50. Piękna spódnica! Jak zobaczyłam te zdjęcia to zaraz mi się przypomniała "Słowiańska krew" :) Życzę Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Spódnica jest po prostu cudowna, strasznie podobała mi się na Cleo, teraz również na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piekne zdjecia (bardzo profesionalne) :D

    zapraszam : http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/2013/12/christmas-diy_22.html bardzo prosze o komentowanie, orginal tego wpisu sie usunal razem z jakimis 40 komentarzami... :( BEDE BARDZO WDZIECZNA! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  53. Amazing look! (:

    www.anetesdomas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. wow! zdjęcia są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  55. Idealny zestaw i przepiękna spódniczka Raszunia! Ona jest stworzona dla Ciebie i Twoich niebotycznie długich nożysk <3 !!! Trzymam z całego serca kciuki za zmiany i życzę najweselszych Świąt :*** Buziole ślę!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudny look! Wspaniała spódnica i piękna Ty!
    CUDOWNYCH ŚWIĄT RASZ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Kochana dałaś czadu z tą kiecunią ! Jest BOSKA ! <3

    OdpowiedzUsuń
  58. o mamo.
    spódnica jest obłędna i nawet to, że cały świat by ją nosił nie zmieniłoby mojego zdania na jej temat!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Pazurki jakie piękne. :) Szkoda, ze niektóre fotki zgubiły gdzieś po drodze ostrość. :(
    http://blogowskaz.org/sligina/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóz jak znajdziesz dla mnie sponsora na mega obiektyw na pewno beda lepsze :P

      Usuń
    2. Ja Cię nie hejtuję tylko stwierdzam coś. Też czasami mi się gdzieś ostrość gubi. często problem ze złapaniem ostrości jest gdy się robi np. zdjęcie samemu na statywie. Trzeba szybko biec by zdążyć na czas przed aparatem. :D Wiem jakie to trudne, bo czasami sama to robię. Nie odbieraj tego jako jad.

      Usuń
  60. Jednym słowem rewelacja, świetne nieszablonowe połączenie, jak zwykle poziom utrzymany i to wysoki poziom ;)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  61. Nogi do samego nieba <3 Ślicznie wyglądasz ;****
    Kochana życzę Ci Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. gorgeous skirt
    you look stunning
    beautiful outfit

    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Rasz kochana, jak połowa Wawy :)) Połowa Polski :))))
    Świetna ta spódnica!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Niepotrzebnie naciągałaś tak mocno bluzkę na spódnicę, Byłoby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Masz spódnicę moich marzeń <3 Wyglądasz idealnie! Prawdziwa słowiańska piękność ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. PS Tylko czemu nie zaplotłaś ze swoich cudnych włosiąt ogromniastego warkocza? :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Spódniczka rzeczywiście REWELACJA! :*

    OdpowiedzUsuń
  68. Aaaaaaaaaaaaa kochana, przepiękna tw Twoja słowienka, choruję na tą spódniczkę odkąd zobaczyłam ją w teledysku! :) Rewelaycjnie się prezentuje z kurteczką z ćwiekami i mega wysokimi szpilami.... jest moc!!! :) I masz rację, w kapeluszach, kratach itp itd też milion osoób chodziło, ale to niestety nie uniknione.... jak zwykle wyglądasz obłędnie! :) Kochana zdrowych i radosnych świąt życzę, spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze :) Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Amazing skirt & shoes, so gorgeous.


    -Alexander and Elena
    www.lifeallen.com

    OdpowiedzUsuń
  70. O, pierwsze widzę tę spódniczkę, chyba nie jestem na bieżąco ;) Ale jest kapitalna! Ładnie ją zgrałaś z resztą stroju. I powodzenia we wszystkich 'zmianach' ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękną masz ta spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  72. czaiłam się na taka spódniczkę ostatnio.. raz obok niej przeszłam, drugi raz i w końcu stwierdziłam, że pewnie założę raz i na tym się skończy i kupiłam co innego ;)

    Wszystkiego dobrego na te święta i Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Amazing look!! Love the colour of skirt :)
    XoXo

    www.acooltime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. wyglądasz wspaniale ! I te piękne nogi <3 och i ach :)

    OdpowiedzUsuń
  75. ktoś, kto nie miałby takich nóg, jak Ty, nie wyglądałby w tej spódnicy tak dobrze :)
    lubię Cię oglądać dlatego, że zawsze wszystko jest świetnie dopasowane, że jesteś - jak to się (już bardzo wyświechtanie) mówi - "feszyn", a mimo tego jesteś sobą i nie wyglądasz tak, jak większość dziewczyn z blogów, czy tych spotkanych na ulicy.

    mam nadzieję, że w Nowym Roku nadal będę się mogła Tobą zachwycać :)

    a, i ja - w przeciwieństwie do komentującej tu wyżej koleżanki - nie jestem za opcją z warkoczem ;P kocham Twojego koka!


    Wszystkiego dobrego z okazji Świąt, Rasz - mnóstw pogody ducha i wewnętrznego piękna!
    Ode mnie i od karpia - Zygmunta, o, tu Zygmunt: http://www.glasgow24.pl/img.php?id=1086

    OdpowiedzUsuń
  76. Czadowa spódnica! zakochałam się! musze cos takiego mieć, bez względu na to ile procent warszawianek i blogerek bedzie w niej smigać :) wszak każda z nas nosie ja zupełnie inaczej, zgodnie z naszą indywidualna osobowością, a tak w ogóle to wspaniałych świąt ci zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Pięknie wyglądasz, świetna spódniczka, zmiany -dobrze, że są i to na lepsze...powodzenia Ci życzę...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  78. Może 'wszyscy' będą nosić takie spódniczki i 'wszyscy' noszą spódnice z koła itp rzeczy. Jednak mam wrażenie, że ci 'wszyscy' to blogerzy i ludzie z internetu. Na ulicy nikogo nie widziałam w tej spódnicy, a w innych wymienionych przez Ciebie rzeczach też chodzi dość mało dziewczyn. Nie ma się czym przejmować na blogach są topowe rzeczy, które mają wszyscy ale w realu prawie nikt. :) Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  79. ciekawa ta spodniczka, pierwszy raz ja widze ! :) wesolych

    OdpowiedzUsuń
  80. Wesołych Świąt :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. co jest pięknego w udzie szerokości łydki?kobiety są naprawdę dziwne jak chodzi o gust,jakby wam pokazać szkielet to byście chyba piały z zachwytu patrząc na tutejsze komentarze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden lubi marcepan , drugi golonkę , jeden szampana , inny czystą , niczego nikomu nie ujmując jeden kobiety szczupłe , inny puszyste , co w tym złego ? co w tym dziwnego ?

      Usuń
  82. OMG! Lovely skirt!!!!! You look wonderful!!!
    Happy Christmas and a Happy New Year!!!!

    OdpowiedzUsuń
  83. Uwielbiam tą spódniczkę, a w połączeniu z Twoimi nogami wygląda nieziemsko <3

    OdpowiedzUsuń
  84. Jak pięknie! No uwielbiam to połączenie! Spódnica jest boska <3 Wesołych Świąt! xxx

    OdpowiedzUsuń
  85. You're perfect! xx

    http://kimsophi.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  86. Droga Magdo
    Bardzo prosze odpowiedz jaki rozmiar ma ta kurteczka? :)
    Planuje kupic taka ale nie wiem w co uderzac, nie jestem az tak szczupla jak Ty, ale w sieciowkach typu h&m kupuje z reguły rozm.34 bo taka rozmiarowke tam maja widomo...a tak ogolnie to nosze 36, lubie rzeczy "przy ciele", wiec nie wiem czy ryzykowac z rozm. .
    Bede bardzo wdzieczna za odpowiedz :)))

    Haneczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu ja te kurteczkę nabyłam w rozmiarze M( 38) jest to rozmiar hmmm "chinski" ogolnie przy zakupie tego typu garderoby patrze na rozmiar w biuscie w cm jesli jest 86-88 cm jest ok i tak miala ta kurteczka . Ja lubie luzniej lubie jak sie zapina i mozna odetchnąc hahah ta dla mnie jest idealna, Jak patrzylam na rozmarówke H&M to wlasnie S/M maja 86-88 cm w biuście i takie gory wole doł biore najmniejszy .Tutaj zobacz rozmiar 38 ma 86 cm w biuscie no i kwestia rekawa te mniejsze rozmiary wiem z doswiadczenia kolezanek maja przykrótkie rekawy :) http://www.lookbookstore.co/collections/jackets/products/studded-shoulder-denim-blazer-grey Pozdrawiam serdecznie M

      Usuń
    2. Bardzo dziekuje za odpowiedz :))
      A juz chcialam brac 34 , to bym dopiero wyglądała ;)
      pozdrawiam
      Hania

      Usuń
  87. Fabulous skirt beauty ! I love this feminine style.
    Hope you had a wonderful Christmas :)

    OdpowiedzUsuń
  88. We do love your photos, very impressive style!

    OdpowiedzUsuń
  89. Jeju jeju jak czad ale spódniczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. spódnica wymiata!!!!!!!!!!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  91. Genialnie! Świetny pomysł ze spódnicą.
    zapraszam:

    http://queens-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. jakie nogi, wow <3 świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush